vadna atmega16l ??

MK info@mcu.cz
Neděle Květen 23 14:22:38 CEST 2004

> Deska se zdala OK. meril jsem ji (prozvanel)..   Napajeni taky bylo dobre..
> Priste kaslu na bastleni a kupuji hotovy modul :-))

Mozna mate zlou desticku - prave jsem byl informovan a zpetne jsem dohledal
na nekterych DPS chybu - kondenzatory C8 a C9 vytvareji zkrat napajeni.
Jejich pady byly na puvodnim navrdu DPS tesne u sebe, v druhe verzi jsem
sice DPS opravil, ale bohuzel doslo k nejakem zmatku ve vyrobe a cca polovina
desticek byla udelana ze starych podkladu.

Pokud jsou C9,C7,C8 v jedne rade je desticka OK
pokud jsou rozhozeny - je mezi C8 a C9 zkrat.

Staci sice jen preskrabnout tenky spoj, ale presto vsem rozeslu nove desticky

Takze mozna neni zla ATmega16, ale zakourilo se z tohoto spoje.
Jedna se o tvrdy slus tenkym spojem, takze pokud jste to napajel
z tvrdeho zdroje mel by se spoj "odparit"

S pozdravem
MK