OT: jak na pdf

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Květen 23 09:45:31 CEST 2004

Dovolí, viz následující text jenž jsem vytáhla z jedneho PDFka :

Můžete se zde posilnit mnoha rozličnými čaji i
nečaji k povzbuzení či uklidnění těla i ducha.
Při vhodných klimatických podmínkách je
otevřena i venkovní čajová zahrádka. ...

	Dokonce zachovává i formátování :)

	Opravdu to funguje. I když já mám AR 6.0 starší to třeba nemají, nevím ....

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz
      ICQ:  260 344 186