Pajeci stanice ?

Martin Polehla polous@katka.biz
Sobota Květen 22 18:02:26 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Saturday, May 22, 2004 4:10 PM
Subject: Re: Pajeci stanice ?

> Tak predevsim MK a Kosta je stale jen ma malickost :-)))))
>
> A co se tyce me odpovedi - radim a to pomerne casto a celkem ochotne.
> Diky me povaze cholerickeho hulvata to je obcas okoreneno ironii a
sarkasmem.

Tusil sem, proto jsem odebral z puvodni psane odpovedi: "Poznamku o
pomalosti mcu jsem zaradil do meho dotazu ucelove, protoze predpokladam, ze
autor (clanky mcu) bude toto cist.". ;) .. taky nejsem andilek hih, ale kdyz
neco potrebuju, tak se snazim by diplomaticky.

Zas tak uplnej amater nejsem a zaklady v elektro(tech)niky mam na urovni SS
a vim co je delic a fazor (napriklad), ale je to par let spatky a bavili me
hlavne logicke veci a programovani (PIC apod). Ale teoreie nejni moje
domena. Ve zdrojaku sem se prilis ani nesnazil orientovat do doby, kdyz jsem
nevedel, jestli ma vubec cenu. Radeji nez, abych neco spletl se zeptam,
pokud to nikde nemohu najit.

Jen posledni hloupa otazka, je tedy k necemu digitalni pajeci stanice ?
(Pokud je to jen luxus a odpoved zni NE ani neodpovidejte.)

> [...]
> jsem pochopil nasledujici - v elektro(tech)nice se vubec neorientujete,
cist ve schematu nedokazete,
> cist ve zdrojaku taktez, presto chcete stavet neco, nac Vase sily
evidentne nestaci.
> I tak jsem odpovedel v komentarich v mezich slusnosti. O par minut pozdeji
jsem
> zacal prochazet HWnews a hle co name vyjukne - stejny dotaz jen ponekud
rozsahlejsi
> a ponekud sebevedomneji podany s povzdechnutim nad pomalou rychlosti
odpovedi na mem serveru.
> No a tak jsem odpoved ponekud osolil :-))))

ten ale nebyl muj ;)) (alespon co si nevzpominam), jdu ho hledat :)))

> A nyni k vlastni pajeci stanici:
> Staci si projit posledni dve cisla PE kde jsou popsany dve pajeci stanice,
obe na bazi bezne dostupneho pera.
> Pekne popsano vcetne nastaveni, etc.
>
> Asi nejlevnejsi "pajeci stanici" koupite v GM za 150,- Kc - jedna se o
pero na 220V s regulaci teploty primo v peru.
> Prislusne hroty se opet nechaji koupit v GM, pripadne upravit z jinych.
>
> Ostatni jiz napsal Radek, Jirka a dalsi.
>
> S pozdravem
> MK
>
> PS: Ovsem nejlepsi radu jsem jiz napsal - se ucit, se ucit, se ucit,

Dekuji vam vsem za pomoc pri vyberu :-)
btw: V Rijnu zahajim studium na CVUT Fel ;)

p0l0us