DVD vypalovacka: Jaky SW?

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Sobota Květen 22 23:29:29 CEST 2004

Zdravim,

No, sice nejaky ten film budu vypalovat, ale nepocitam s kopirovanim.
Ja si tu jen nahravam komedie a jine srandy z TV, ale hlavne to chci na
zalohu rozdelane prace, uz jsem takto parkrat prisel o hodne dni sveho
zivota a nutne mne to prestalo bavit :0).

Dik vsen za linky a rady, skoukmu to a kdyz si nevyberu, tak naklusu do
obchodu a koupim NERO 6.x

S pozdravem,
                           Marek Pavlu