Pajeci stanice ? - pajeni bez vlny

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Sobota Květen 22 22:09:04 CEST 2004

================= Původní zpráva =================
Od (From): "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
Komu (To): "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>, "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Re: Pajeci stanice ? - pajeni bez vlny
Datum (Date): 22. 5. 2004 21:10
Ach jo, "minivlna" nebo take "mikrovlna" se od vlny nebo pece hodne lisi. Jedna se
pouze o specialni hrot pro pajeci stanice v cene kolem 100 a 300Kc.Weller,
Hako a dalsi vyrobci ke svym pajecim stanicim dodavaji nejenom minivlnu ale
i kupu dalsich typu, zatimco takovy radoby vyrobci jako Solomon, Sagat a
dalsi krome nekolika typu nic a hlavne vytahujou tim, ze to jsou pajecky pro
smd.
K te minivlne jedna se o valcovy sikmo seriznuty hrot o prumeru 3-5mm, na
seriznute plose ma malou prohluben. Cely trik je v tom, ze se v te prohlubni
drzi cin, sam od sebe. Po vsech nozickach soucastky staci akorat jednou
prejet a vse je
zapajene, prebytecny cin si stahne hrot, proto se tomu rika "minivlna".

> Ono totiz pokud neni reflow pasta nanesena pres sablonu a jenom tak udelate
> pres plosky nejakou housenku a pretavite to, tak se stejne nekde nozicky
> spojej, takze dalsi postup je stejnej jako po zapajeni primo popisovanym
> zpusobem. Jedina vyhoda je, ze vlivem povrchoveho napeti roztaveneho cinu
> pavouk pekne zaplave na plosky...
>
> S pozdravem           with best regards
>     Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
>     Dlouha 421
>     543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz

PRAŽSKÉ JARO 2004 - 12. KVĚTEN AŽ 3. ČERVEN Více než 60 koncertů - symfonická řada, komorní řada, recitály, populární řada, matiné a nokturna, chrámové koncerty, divadelní řada.
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73741&section=/