Dotaz na PICe a Eprom

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Sobota Květen 22 21:58:07 CEST 2004

Dobry vecer,
tak jsem se snazil precist hodne pozorne datasheet(jen tak pro
presnost) a opravdu je tam zcela nenapadna veta...parametry se meni
chip od chipu... a v dodatcich je, ze zapis trva asi 8ms pri
napeti.....Nicmene jsem si myslel, ze kdyz je to zapsane(protoze to
tam fakticky bylo - zjisteno pres programator) tak je uplne jedno, kdy
se to bude cist. No jsem moudrejsi o jeden timeout :-))
Martin

S PIC-mi nerobim, ale napr. EEPROM 93C46 po zapise potrebuje cas na
vlastny zapis dat. Teraz sa mi nechce hladat kolko to je, ale par uS
urcite. Casuje sa sama. Predpokladam, ze EEPROM v PIC-i (no fuj, ako to
vyzera :-) funguje nejako podobne. Datasheet o tom nehovori?

miro