Pajeci stanice ?

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Sobota Květen 22 18:07:42 CEST 2004

hodne lidi si chvali N-SL-20. Minimalne jeden velky cesky vyrobce
elektropritroju na tom jede celou vyrobu (=desitky kusu pajecich stanic).
Myslim solidni pomer cena/ uzitna hodnota.
chaos

318

Mno a posledni je navod na
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=308, ale nejsem si jistej
jestli to funguje a par vecem nerozumim. Bohuzel na tom serveru se asi moc
nekomunikuje tak necim. Taky se bojim toho programovani ATmelu :(, protoze
nemam programator.

Nemate nekdo nejaky .. trebaa .. tajny zdoj pajecich stanic za hubicku
(pokud de o krasne zeny tak s radosti doslova ;) ) ?

Dekuji vam predem za pomoc pri tapani
p0l0us