Pajeci stanice ?

MK info@mcu.cz
Sobota Květen 22 16:10:59 CEST 2004

> Vim, ze nejsem prilis zkuseny (ani z nebe jsem nepadl - mozna proto) avsak
> prave pro to se ptam. Tato odpoved mne neurazila, jen trochu sklamala co se
> tyce ochoty a privetivosti a nedostatku informaci ktere se pokousim zjistit.

Tak predevsim MK a Kosta je stale jen ma malickost :-)))))

A co se tyce me odpovedi - radim a to pomerne casto a celkem ochotne.
Diky me povaze cholerickeho hulvata to je obcas okoreneno ironii a sarkasmem.

Ve 14:10 jsem se vratil z pokecu a zacal prochazet co noveho mam na serveru.
Z Vaseho dotazu na http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=308
jsem pochopil nasledujici - v elektro(tech)nice se vubec neorientujete, cist ve schematu nedokazete,
cist ve zdrojaku taktez, presto chcete stavet neco, nac Vase sily evidentne nestaci.
I tak jsem odpovedel v komentarich v mezich slusnosti. O par minut pozdeji jsem
zacal prochazet HWnews a hle co name vyjukne - stejny dotaz jen ponekud rozsahlejsi
a ponekud sebevedomneji podany s povzdechnutim nad pomalou rychlosti odpovedi na mem serveru.
No a tak jsem odpoved ponekud osolil :-))))

A nyni k vlastni pajeci stanici:
Staci si projit posledni dve cisla PE kde jsou popsany dve pajeci stanice, obe na bazi bezne dostupneho pera.
Pekne popsano vcetne nastaveni, etc.

Asi nejlevnejsi "pajeci stanici" koupite v GM za 150,- Kc - jedna se o pero na 220V s regulaci teploty primo v peru.
Prislusne hroty se opet nechaji koupit v GM, pripadne upravit z jinych.

Ostatni jiz napsal Radek, Jirka a dalsi.

S pozdravem
MK

PS: Ovsem nejlepsi radu jsem jiz napsal - se ucit, se ucit, se ucit, ..............