Pajeci stanice ?

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Sobota Květen 22 15:49:10 CEST 2004

Jeste dodam,

1) ta ERSA je za 1100Kc, coz neni hodne. Kdyz si  sectete trafo, pajeci pero
+ nejaka elektronika, tak to za tolik ani nekoupite.

2) Dale taky trafopajka. Nekdo uvadi, ze s ni paji i SMD. Ja ji pouzivam na
bezne pajeni a na SMD tu mikropajku.

3) Tu uplne nejlevnejsi pajku jsem videl za cca 50 korun v tech obchodech
vse za ... . Kdyz jsem obchazel kolem vylohy, tak jsem neodolal a koupil.
Dokonce to i paji. Ovsem to nejspise neni na dlouhe pajeni - neodvadi to
dobre teplo z rukojeti. Je to Made in China.

4) Pokud ani uvedene volby nestaci, tak jsem kdysi dostal s nejakou ruskou
stavebnici i kus takoveho bronzu, ze se to pry ma nahrat nad plynem a zapjet
s tim to radio :)))
To jen pro uplnost

Jirka

----- Original Message -----
From: "radek kasal" <radekkasal@seznam.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Saturday, May 22, 2004 3:36 PM
Subject: RE: Pajeci stanice ?

Cest je několik.
1) Nejrychlejší a nejlevnější bude hrotová pájka na 220V, koupit tenký
hrot a nebo v nouzi udělat třeba s mosazného šroubku. Je to na občasnou
práci.

2) Koupit pájecí pero, jako náhradní díl za cca 350Kč (raději se
podívejte v GES či GM) a napájet to z regulovatelného zdroje. Je to
lepší než 1, ale také nic moc.

3) Až omrzí bod 2, postavit si regulaci, třeba dle AR nebo na bázi
jednočipu a procvičit si programování. To není zas ta rychlá cesta.

4) Koupit komerční výrobek, to se již půjde do těch hodně peněz.

Ještě maličkost, je třeba si vybrat co chcete, zda pájet krabičky nebo
SMD. Obojí jedním hrotem - pájkou půjde dost těžko.

Radek