Pajeci stanice ?

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Sobota Květen 22 15:18:42 CEST 2004

Podivej se na ERSA:
http://sagat.webzdarma.cz/

Mam jednu doma jiz mozna 14 let. Nahradni hroty jsou take k dispozici. Kdyz
si koupis ten hrot cca 60 mm dlouhy, tak s tim smd urcite zapajis - aspon ja
pajim. Nedavno jsem chtel koupit jinou, ale zjistil jsem, ze je porad u nas
rozsirena.

Vyrobce je nekde Chrudim, v HK jsem ji videl v prodejne u svagerka v jinych
krajich nevim, ovsem urcite ti ji i poslou na dobirku. GES ji v prodejene
nemel.

BTW: Pripravil jsem si takovy hrot zlepsovak, ktery vypada asi takto:
|======\
|               |------------
|======/
(kresleni v ASCII jaksi moc neovladam)
Jedna se o to, ze jsem vzal 5mm bronz. kolik, ktery vypada skoro jako hrot.
Do neho jsem vyvratl diru 1,5mm a strcil jsem do ni normalni 1.2 mm medeny
drat, kterym hodlam pajet. Drat je zajisten cervem tj. do koliku je kolmo
dira se zavatem.
Ten 1.2 mm drat se vsude vali, takze je lehce vymenny a dale je to docela
tenke, kdyz ten drat treba jeste nakonci trosku zbrousim.
Jeste jsem to netestnul, tak uvidim jak to povede teplo, ... .
Navic u teto pajky ERSA50 jsou hroty na zavitu tj. ten kolik jsem tam
normalne nasroubovol. (Apson u ceske verze pajky jsou hroty na zavitu.)
Viz priloha

Jirka