Magneticke pole.

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Květen 22 14:07:20 CEST 2004

uz ma s tym neondejte... :-)
Pokial ta struktura bude symetricka, tak bude v strede nulove pole, tak
ako to tu uz niekolko krat padlo. Vzhladom na to, ze permanentne magnety
su magneticky "priesvitne" nevidim ani problem v uzatvarani silociar.
Pre neveriacich som urobil 3D model a dal som na web aktualne obrazky
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/maxwell1.gif a
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/maxwell2.gif. Je to rez len v
jednej rovine, ale vsetko je symetricke. Pridavanim dalsich elementov sa
cela struktura stava len symetrickejsou, a princip zostava zachovany.
Nie som odbornik na, magneticke pole, ale sef povedal ze to bude tak :-)
b.