Magneticke pole.

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Květen 18 21:47:00 CEST 2004

No mel jsem tu pripravenou dvoustrankovou odpoved plnou zjednodusujicich
transformaci a limitnich uvah, ale pak jsem si to po sobe precetl a nejak
jsem tomu ani sam nerozumel :o)
Problem je, ze me v podstate vznikly dve reseni, jedno pres rutinni vypocet
mag. obvodu, ktere v podstate popsal Tomas (je to stredove symetricka
zalezitost, pokud tu kouli bude obklopovat homogenni magneticke prostredi,
tak silocary muzou byt jen ze stredu ven, zamichejte do toho trochu
parcialnich derivaci a plosnych integralu a matematicke vyjadreni je
cobydup!), druhe, ktere je vicemene v souladu - proc takhle nemuze vzniknout
izolovany magneticky unipol, ktery je z venku neutralni ?

Tady bych chtel jenom poznamenat - ruzne analogie s elektrostatickym polem
jsou limitne nepouzitelne -  neexistuje magneticky nevodic :o)

Danhard