MPLAB co jineho?

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Květen 22 00:07:37 CEST 2004

> Neni neco lepsiho? Jak se pracuje s HW emulátory Microchip.
> Jak dlouho trva download ladeneho programu?

Co se tyce downloadu, tak doporucuji novy ICSP programator Presto od ASIXu.
Napr. 128kB PIC18F6720 smaze, naprogramuje a zverifikuje podle mych
zkusenosti za cca 10s (na webu pisou 3s, ale to je mozna mysleno jen
naprogramovani bez verifikace, nevim). Mensi PICy samozrejme jeste rychleji.
Navic ma takove drobne vychytavky jako ovladani resetu (spusteni/zastaveni
programu) a moznost napajeni aplikace (do cca 100mA) z programatoru - takze
pokud mate neco maleho, nepotrebujete zdroj - drobnost, ale potesi. Krome
PICu umi i AVR a jine veci, a jak tak koukam na nejnovejsi verzi sw, tak umi
uz taky pres SPI programovatelne 51ckove Atmely (89S8252 apod.). Dle meho
nejlepsi programator (aspon co se ICSP tyce), ktery jsem v posledni dobe
videl.

Lukas Grepl

P.S. Nejsem na jejich vyplatni pasce ;-).