Napajec 15V/100mA

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Květen 21 23:15:35 CEST 2004

At 22:56 21.5.2004 +0200, J.R. wrote:

>  Zdravim,
>  Kdo prodava napajece v provedeni adapter do zasuvky. Stabilizovany 15V s o
>mezenim proudu 100-200mA. Muze byt trafo nebo pulsni.
>  Bude pouzito na nabijeni zapouzdrenych olovnenych aku. (Pres dve diody)

Ja jsem kupoval zdroje od http://www.emos.cz/ Cena dobra, jednani dobre,
rychlost perfektni, kvalita taky dobra. Coz se neda rict o zdrojich
koupenych v GESu. On nich jsem jich vzal prvni varku cca. 15 kousku a temer
vsechny se "upekly" i bez zateze. Proste date do zasuvky samotne trafo a za
par hodin se ohreje natolik, ze se prepali tepejna pojistka. Takze bacha na
adaptery z GESu. Ty z Emosu byli levnejsi, lepsi konstrukce i design a
hlavne zatim neodesel ani jeden (mam jich cca. 30 kousku v provozu)

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz