Kompilator pro PIC RE: Cecko dotaz - help

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Pátek Květen 21 20:46:14 CEST 2004

Zdravim,

No mona kdyby Microchip na cas zaspal tak jako Zilog, tak by i ten
komopiler byl za prijatelnou cenu...
Jinak se zda, ze je zatim nic nenuti jen tak zahodit nejaky ten rok
prace na kompileru :).

S pozdravem,
                         Marek Pavlu

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0421-1, 19/05/2004
Testovano: 20.5.2004 17:31:33