Kompilator pro PIC RE: Cecko dotaz - help

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Pátek Květen 21 20:46:14 CEST 2004

cc5x  tusim www.bknd.com nebo tak nejak...

Ma to omezeni delky kodu, free verze nesmi byt pouzito pro komercni
pouziti a ma omezeny i optimalizace...
Zase to ale umi hodne typu ve free verzi, ale nepodarilo se mi to pred
casem rozjet na MPLABu 6.x Pouze na petkovych verzich

S pozdravem,
                         Marek Pavlu