Google a spol.

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Pátek Květen 21 15:24:38 CEST 2004

On Fri, May 21, 2004 at 02:33:06PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:

> Jenze i ten ma nastavene nejake DNS servery...

No kurna to je fakt?

zito@bobek zito $ host www.google.com
www.google.com          CNAME   www.google.akadns.net
www.google.akadns.net   A       66.102.9.104
www.google.akadns.net   A       66.102.9.99

Kdyz so todle da opakovane, tak to obcas prehazuje poradi tech A rekordu
(to je nejake to round-robin vyrovnavani zateze nebo jak se tomu rika).
Nemuze to byt tedy tak, ze tohle jsou fakt dva fyzicke stroje?
(A ne jeden se dvouma sitovkama...)

Zeby vracely ruzne DNS servery ruzne vysledky, tomu se mi nejak nechce
verit...

Pak by stacilo davat do URL primo jednu nebo druhou IP...
--
Zito