Bufer pro seriovou linku-

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Květen 21 13:33:21 CEST 2004

On Fri, 21 May 2004, Igor KOPRIVA wrote:

> ja myslim ze se nemusi overovat jestli je buffer plny nebo ne pri dalsim
> zapisu. Od toho je to kruhac, ze proste vim ze pretekl a hotovo. Co jineho
> taky udelat se znakem ktery prisel po uartu nez ho dat do bufferu. Pokud
> bych potrebova priznak jestli je buffer plny nebo ne, pak je kruhovost
> bufferu nanic. Jestlize mi kruhac pretece tak je to prusvih, ale vypovida to
> ze mam problem v navrhu.

Jiste, nicmene i to ze buffer pretece muze byt normalni stav. A pokud chcete
buffer vyuzit az 'nadoraz' tak pri zapisu posledniho znaku na volnou pozici
inkrementujete ukazatel na dalsi cimz ukazuje na zacatek (buffer jeste porad
nepretekl). Ted mate dva ukazatele na stejne hodnote ale nevite jestli to
znamena buffer prazdny nebo buffer plny.