Google a spol.

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Květen 21 13:14:40 CEST 2004

> Vzdyt jsem to tu jiz pred nejakou dobou psal. Doma nekolik
> hodin o vikendu
> stravenych nad hledanim DS k starickemu IC k itronovym
> hodinam a v pondeli v
> praci behem nekolika minut nalezen.
>
> Dokonce jsme dosli k stejnemu zaveru jaky pisete - zalezi kde
> se zrovna
> nalezate v casoprostoru svetove site.
>
> RadekCX

Ten lze v pripade potreby nasimulovat shodne zvolenym DNS serverem. Tedy, kdyz v praci neco googlem najdu a doma ne a ne, staci si v praci opsat nastaveni DNS serveru (zjistim ipconfig /all z prikazoveho radku) a tim ze si to doma nastavim stejne, budu se bavit se stejnym googlem. Blbe na tom je, ze clovek kvuli hledani musi stourat v nastaveni site a jeste delat ipconfig /dnsflush, aby se vypraskala cache.

Ale v pripade nouze to takhle jde.

Jakub Serych