Watchdog od Hi-tech

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Květen 21 13:05:00 CEST 2004

To mas tak.

Kdybys vzal PIC18, tak si muzes WDT zapinat a vypinat v programu :). V
konfigu se proste zakaze a nahodi ci shodi se softem, coz ovsem PIC16F877
pokud vim neumi. Proc to vubec davas do PIC16F877 misto do PIC18F442 nebo
PIC18F452 ? Stoji stejne, ale nenadres se tolik ani se softem (nebo bude
aplikace po dobre napsanem kompilatoru C primo pro PIC18 rychlejsi) a pokud
umis PIC16F877, pak ten prechod je fakt jen o trose podivani se, co je navic
a lepe :). Vykonu vice (moznost taktovani az do 40MHz a to se zapnutym PLL a
krystalem 10MHz, takze lacino a snadno), mnoho instrukci navic a jeste
moznost si prepnout na druhy oscilator, takze misto spanku muze nekdy PIC
klidne jet s nizkou spotrebou na 32kHz (mluvime tady o 200uA), je stale
zivy, takze reagovat muze rychleji nez treba oproti stavu, nez nabehne
oscilator.

Zes to nevidel, to zase neni takovy div. Ta PDF par mega prece jen maji a
pokud je nemas prosle krizem krazem mockrate, tezko mohu chtit, abys nasel
tu jednu vetu rychle ci vubec, bez vetsich casovych naroku.

PIC18, tomu teprve rikam nakopnuti spravnym smerem. Tu zastaralou obludu
(pokud fakt nemas duvod to cpat do ni, treba moc ks skladem) zahod :).

--
Jiri Bezstarosti