stykace

Petr Kousal DiS. kousal@jablotron.cz
Pátek Květen 21 12:15:38 CEST 2004

Tomáš Skočdopole napsal(a):

> Zdravim vsechny,
> vcera jsem si zkousel hrat se stykaci, napadlo me, jeslti by neslo
> udelat zapojeni y,d  ovladane pomoci dvou tlacitek 1. STOP a to druhe
> kdyz se zmackne poprve, bezi hvezda, podruhe - prepne se na trojuhelnik.
> Predem moc dik

Toto jsem tvoril znamemu. Myslim, ze jsem pouzil 2 vykonove stykace a
jeden pomocny. Zapojene to bylo tak, ze pri stisku zapinaciho tlacitka
byla sepnuta hvezka (STYKAC1), jakmile jsem ho pustil, preskocilo to na
trojuhelnik (STYKAC2), druhe tlacitko bylo vypinaci. STYKAC3 mi fungoval
jako pomocny pro zapinani. Myslim ze to bylo zapojene tak, ze se nejprve
sepnul STYKAC3 a ten pak poustel napeti dal.

Petr Kousal DiS.
Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33, Jablonec n.N., 466 01
Tel.: (+420) 483559847, Fax: (+420) 483559853
ICO:14864959, DIC:187-14864959