Watchdog od Hi-tech

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Květen 21 12:08:15 CEST 2004

Jirko, díky za nakopnutí, je to pro mne postrčení žádaným směrem.

Odhadl jsi to dostatečně, v PDF to je. Bohužel mam ten problém, že to
někdy nevidím. Asi jako když jsem neviděl v Maxwelových rovnicích Ohmuv
zákon a další věci.

Mam PIC16F877, v programu musím mít Watchdog. Program se nachází v
jednotlivých stavech kde čeká na podnět z venku, aby přešel do dalšího
stavu. V případě zamrznutí má skočit do stejného stavu nebo při
nejhorším do posledního stavu. V případě že je ve stavu 1 dlouho, tak má
usnout - snížit spotřebu. Zřejmě to usnutí vyřeším odpojením napájení a
signál na vzbuzení poskytne prvotní energii na zapnutí napájení - tak že
HW řešení.

	Při SW řešení (jak tomu rozumím) by mne Watchdog budil, nebo
bych ho musel nějak vypnout a po startu zas zapnout a to nevím kde.

Radek

PIC se
> zresetuje. Od zacatku program zacne, pokud WDT pretece za normalniho
behu
> programu a ve stavu SLEEP podle typu PIC.
>
> Predpokladam, ze chcete dat PIC spat a pak probouzet pomoci WDT.
>
> Je fajn specifikovat typ PIC. U PIC12F675 pri preteceni WDT a pokud je
PIC