bylo Vadny disk WD a Seagate - nyni odepinani pocitace

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Pátek Květen 21 10:15:52 CEST 2004

Nejlepší je brat přímo z velkoskladu a nejlépe ne přímým odběrem. My
dostaneme od PPL balík z eD'System a hotovo. Něco nejede a je jedno, čím to
bylo způsobený, pošleme to zpět na reklamaci. Je celkem častý, že zboží
vymění a ani se nepokouší to vadný opravovat. A hlavně se s něma vůbec nikdo
nemusí hádat... ;)

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death