Leptani v peroxodisiranu

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pátek Květen 21 09:50:18 CEST 2004

> u mne ne. No a co se tyka ceny, tuzim, ze za 0,5 Kg baleni chteli
> v Lacheme
> kolem 130 Kc.

Ta cena je mila, vyzkousim amonny. Pri me spotrebe je kazda kacka dobra ...

> Ja to leptani provadim tak, ze desku dam do lazne a teprve
> zacinam zahrivat,
> takze
> proto to asi trva dele, nez se dosahne te spravne teploty, tak to nejakou
> dobu trva.

Tak pak to sedi, pri stejnem postupu (vetsinou 1. deska :-) casy priblizne
odpovidaji.

> No a jelikoz nemam probublavani a jen micham s nadobkou a
> pouzivam stetecek,
> tak to je dalsi duvod pomalejsiho postupu.

Pro inspiraci se podivejte k Conradovi www.conrad.de  na kat.c. 530344-14.
Nadoba na leptani je vyrobena z obycejne plastove prepravky a myslim, ze
vyrobit z kousku plexi drzak na PCB a kryt je zvladnutelne. A akvarijni
vzduchovaci strojek se da koupit v kazdem zverexu.
Uz o tehle konstrukci premyslim dlouho, takze mozna v lete se objevi nejaky
navod ci vyrobek ...
--
Rt
---