Google a spol.

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Květen 21 07:40:27 CEST 2004

Vzdyt jsem to tu jiz pred nejakou dobou psal. Doma nekolik hodin o vikendu
stravenych nad hledanim DS k starickemu IC k itronovym hodinam a v pondeli v
praci behem nekolika minut nalezen.

Dokonce jsme dosli k stejnemu zaveru jaky pisete - zalezi kde se zrovna
nalezate v casoprostoru svetove site.

RadekCX