Leptani v peroxodisiranu

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Květen 20 14:19:21 CEST 2004

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Ja taky uz zkousel leccos, ale asi mam tuleni ruce, proste se mi to
> rozbije na malilinkate kousicky (je ta sr*cka krehka), ktere velmi rady
> prilnou na desku.
>
> Myslel jsem si, ze je to tim komunistickym chloridem (bude mit skoro uz
> 20 let), ale jak tak koukam, je nas vic.

Mam take bolsevicky chlorid (konkretne SSSR - lazen pripravena tusim ale
az po revoluci - tedy te nasi :-) ). Tuleni ruce jsou asi problem...
Jinak tusim, ze po pridani trochy HCl do chloridu (coz rozpousti kaly na
dne - uz jsem to tady snad probiral se Simonem Cihelnikem) se zaroven
omezi tvorba onoho skraloupu.

Jirka