AVRstudio 4.09 a priznak prerusenia v TIFR

ml michal_lukac@kkcs.utc.sk
Čtvrtek Květen 20 13:59:53 CEST 2004

Zprávato co som skusal bol v normalnom rezime cosovac TIMER0 (nema viac rezimov),ci uz s preddelickou alebo bez.
Ale ako sa zda podla ostatnych to je chyba v simulatorre.:(
m.

  Na 4.08 atmega16 timer2 v rezimu "Interrupt on output compare" mi to v simulatoru funguje spravne (pri uspesne komparaci automaticky TIFR nahodi, po skoku na vektor preruseni je jiz priznak vynulovany).
  V jakem rezimu casovac provozujete?
  Jan Matejka
    -----Original Message-----
    From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of ml
    Sent: Thursday, May 20, 2004 10:52 AM
    To: hw-list@mailman.nethouse.cz
    Subject: AVRstudio 4.09 a priznak prerusenia v TIFR

    Dobry den
    Je normalne ze pri spusteni prerusenie sa automaticky nevynuluje priznak prerusenia (v TIFR)
    v simulatore? ja to robim zatial softverovo (na zacitku rutiny prerusenia ho vinulujem)
    Ale v DS je ze sa vynuluje hardwarovo. a robi mi to aj pri tiny15 aj pri 90S2313.
    mate tiez niekto s tim simulatorom v AVRstudiu podobne problemi. Robilo mi to aj v 4.08
    ale teraz som dufal ze to uz napravili a nic...:-( a mam nainstalovany aj ten XML parser
    (co sa odporuca v instalacii).

    michal