Leptani v peroxodisiranu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Květen 20 13:49:31 CEST 2004

Jirka wrote:
> [...]

sr*cku potvrzuji, uplne mne odrazuje od leptani. vetsinou totiz neco
ulpi na desce a nejde to dolu, tak se to misto nevylepta.

> Tak na tohle staci hladinu prislusnym grifem "stahnout" kusem papiru
> (zkousel jsem i panasran - jak je komu libo). O co jde: plavny pohyb,
> jakoby pohlazeni hladiny tim listem z jednoho okraje na druhy za
> soucasneho vytahovani. Necistoty ulpi na papiru, lze libovolnekrat
> opakovat (vzdy s cistym papirem).

Ja taky uz zkousel leccos, ale asi mam tuleni ruce, proste se mi to
rozbije na malilinkate kousicky (je ta sr*cka krehka), ktere velmi rady
prilnou na desku.

Myslel jsem si, ze je to tim komunistickym chloridem (bude mit skoro uz
20 let), ale jak tak koukam, je nas vic.

Poradi nam prosim nektery ze zdepritomnych chemiku, jak se te potvory
zbavit?

Dekuji
--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list