Osciloskopy

Karel Witas karel.witas@centrum.cz
Čtvrtek Květen 20 13:35:21 CEST 2004

Vazeni ucastnici,

opet na tema osciloskopy. Omlouvam se proto tem, kteri muj vykrik o pomoc jiz slyseli, ale nemohu jinak, nez zavolat znovu ...

Nedavno jsem zakoupil maly osciloskopek sovetske vyroby >
Oscillograf radioljubitelja OML-2M < s obrazoveckou 6LO1I. Zalibil
se mi predevsim pro svoji velikost i pres ponekud slabsi obrazovku. Z
toho tedy vyplyva prvni prosba, zda-li nekdo z Vas takovou obrazovku
nevlastni (nejlepe novou) s tim, ze by byl ochoten ji odprodat.

Druhy muj dotaz smeruje k osciloskopu madarske vyroby EMG-1555,
TR-4653, vyrobce ORION EMG. Zoufale a uz po delsi dobu shanim k tomuto
pristroji servisni manual a predevsim schema. Nedokazali byste nejak
pomoci? Toto schema velice rad dobre zaplatim !

Diky !

Kaja