Leptani v peroxodisiranu

Jan Matejka matejka@cat.cz
Čtvrtek Květen 20 13:22:37 CEST 2004

> Mimochodem, kolik stoji ten chlorid ?

GME nabízí namíchanou litrovku za cca 100Kc. Koupil jsem pulitrovku
jinde za polovic, je na ni napsano, ze pulitr staci na odleptani 15dm.

> A jak je to s fixem kreslenym spojem.. ?

Na ciste desce cervenym fixem mi to pouzitelne fungovalo, urcite lepe
nez v HCL.

O  peroxidisiranu jsem uvazoval taky, protoze pravidelne koupelnu trochu
pokapu a musím pak drbat umyvadlo. Zatím ty fleky sly dolu vzdycky, ale
po rekonstruci koupelny se zmeni politicka situace :-) Ty bublinky
(vysvetleni neuspechu predchoziho laboranta ) me vsak odrazuji.

Jan Matejka