diagnostika ridici jednotky renault19

j.prachar j.prachar@i.cz
Čtvrtek Květen 20 13:11:14 CEST 2004


Tak jak to dopadlo? Je ctvrtek! ;-)
Ja se chystam o vikendu otestovat tu LED-kovou komunikaci.

Martin Marušák wrote:

>Je tam takovy 12 polovy konektor 3 x 4 piny (3 sloupce, 4 rady) s
>kulatymi piny asi 3mm. Vedou k nemu jen 4 draty, +12V, zem a
>predpokladam K a L. Auto je z roku 1996.
>Mam ho ted u znameho v dilne, mel jsem sundanou hlavu, ve stredu muzu
>poslat presne typ ridici jednotky.
>Jinak diky za rady a za zajem.
>
>M. Marusak
>
>
>-----Original Message-----
>From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
>[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of HUDA
>Sent: Friday, May 14, 2004 2:49 PM
>To: [HWnews]
>Subject: Re: diagnostika ridici jednotky renault19
>
>
>Dobry den,
>ano,  problem bude asi v zahajeni komunikace.
>Tezke to neni, jen je treba znat format komunikace.
>Jaky mate konektor OBD (16 pin), nebo ten, ktery
>popisoval kolega v drivejsim mailu  a z jakeho roku
>mate auto?
>
>HUDA
>
>----- Original Message ----- 
>From: "Martin Marušák" <m.marusak@volny.cz>
>To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
>Sent: Friday, May 14, 2004 2:38 PM
>Subject: RE: diagnostika ridici jednotky renault19
>
>
>Děkuji vám za odpověď.
>Tim Siemens multipoint jsem jen chtěl naznačit, že se jedná o benzín s
>vícebodovým vstřikováním a jednotku Siemens, přesné označení ale
>momentálně (z hlavy) nevím. Takže problém v navázání komunikace asi může
>být tou počáteční sekvencí. Bohužel jsem na internetu nenašel žádný sw,
>který by na tohle auto byl určený. Nijak zvášť se "dovnitř" vlastně
>dostat nepotřebuji, jen jsem to prostě chtěl zkusit :)
>
>Ani v nedaleké malé dílničce diagnostiku na Renault nemají, prý je to
>těžké. Na Škodovky mají zbastlený VAG interface a s tím a s PC prý u
>většiny zákazníků vystačí.
>
>M. Marušák
>
>
>-----Original Message-----
>From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
>[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of HUDA
>Sent: Friday, May 14, 2004 1:56 PM
>To: [HWnews]
>Subject: Re: diagnostika ridici jednotky renault19
>
>
>Dobry den,
>Siemens multipoint mi nic nerika.
>Diagnostiku jsem delal podle originalniho pristroje
>pro Renaulta a tam je jen auto a potom uz primo
>jmeno ridici jednotky. Na Lagune muze byt cca 12
>typu ridicich jednotek pro benzin a 8 typu pro naftu.
>Krome tech starych (Fenix, ktere komunikuji na 62500)
>ostatni vetsinou jedou na 10400 nebo 9600. Vetsinou
>staci mit pripojenou K-linku. Ale prvotni prihlaseni
>se vetsinou dela poslanim adresy rychlosti 5 baudu
>a potom se prepne na normalni rychlost.
>
>HUDA
>
>----- Original Message ----- 
>From: "Martin Marušák" <m.marusak@volny.cz>
>To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
>Sent: Friday, May 14, 2004 1:39 PM
>Subject: RE: diagnostika ridici jednotky renault19
>
>
>  
>
>>A jak je to na Lagune se Siemens multipointem nevite? Taky 62500? 
>>Kdysi jsem to pripojoval pres jednoduchy interface s optickym 
>>oddelenim a bohuzel - zadne spojeni nenastalo. Ze by to bylo ono?
>>
>>M. Marusak
>>
>>    
>>
>
>  
>




Další informace o konferenci Hw-list