Leptani v peroxodisiranu

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Čtvrtek Květen 20 13:03:45 CEST 2004

No my sme to v Tesle nikdy nekupovali :-))
Ale koncentrovanou se nemysli 100proc. Ona snad ani o moc vic nelze
nahustit.
Ani chlorid jsem nikdy nekupoval :-)
Ale jinak souhlasim, pokud nekomu neco funguje a je s tim spokojen neni
duvod menit "technologii"

S fixem jsem nepracoval, pokud rucne tak trubickovym perem.
Raven

_____________________________________
No, tak to byl asi docela odvaznej...
Ja bych s ito netroufnul a vlastne ani nevim, kde bych vzal tu
koncentrovanou HCL.
Myslim, ze se prodava jenom 30 procent, ne ?

Ja jsem s chloridem nedelal, tak jak jsem psal, jenom odhaduji.
Netvrdim, ze je persiran lepsi. prostte jen, ze jswem to se slusnym
vysledkem pouzil.
Kdo chce, muze taky.

Mimochodem, kolik stoji ten chlorid ?
A jak je to s fixem kreslenym spojem.. ?

David ?losárek