Kompilator pro PIC RE: Cecko dotaz - help

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 20 12:09:34 CEST 2004

> Nejsem zadny svatousek a prizdisrac, ale nez se pustim do neceho takoveho
> ptam se nejdriv po legalnich variantach - kdyz jsem to zjistoval naposledy
> nic rozumneho nebylo a skoncil jsem diky tomu u ASM. Ted bych si chtel
> rozsirit obzor a moznosti - JB promine, ale na neco bych radeji mel nejaky
> vyssi jazyk.

Vetsinou existuji casove nebo jinak omezene verze. Pro Hitech mam pocit, ze existuje
nejak Lite verze pouze pro 16F84.

S pozdravem
MK

PS: A ted vrele doporucim kazdemu ze zastancu x51, AVR, PIC, ........
se zamyslet, proc jedine AVR ma slusny kompilator Ccka ve free verzi :-)))))