Kompilator pro PIC RE: Cecko dotaz - help

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 20 12:01:04 CEST 2004

> Nechci byt valecny stvac, ale:

To neni snad zatim zadna dalsi FW.

> - za 30dnu se necha udelat jiz vemi slusny projekt

Pokud umite cecko a mate cas se tim zabyvat kazdy den tak urcite ano. Ja ani
jedno nesplnuji. Taky se mi muze i stat ze se k tomu nedostanu ani jednou za
tech 30 dni co to nainstaluji - je to jen konicek a bohuzel nekdy je treba
delat dulezitejsi veci nez si hrat.

> - pokud to k uceni nestaci, tak existuje X zarucenych postupu jak
> tuto dobu natahnout limitne k nekonecnu
> - pokud si chcete jen hrat, tak neni problem najit na P2P a
> podobnych lokalitach libovolny SW

Nejsem zadny svatousek a prizdisrac, ale nez se pustim do neceho takoveho
ptam se nejdriv po legalnich variantach - kdyz jsem to zjistoval naposledy
nic rozumneho nebylo a skoncil jsem diky tomu u ASM. Ted bych si chtel
rozsirit obzor a moznosti - JB promine, ale na neco bych radeji mel nejaky
vyssi jazyk.

> - pokud to chcete komercne pouzivat, tak se holt musite smirit s
> nejakou tou investici

Neni muj pripad.

RadekCX
---