AVRstudio 4.09 a priznak prerusenia v TIFR

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Čtvrtek Květen 20 11:29:50 CEST 2004

Zcela souhlasim, me to dela to same. Ono s temi flagy je vubec problem,
treba ve verzi 4.08 se spatne nastavuji/nenastavuji flagy pri pristupu
EEPROM. Nakonec jsem ATTiny15  odsimuloval ve verzi 3.56, kde to jeste
celkem funguje.

J.S.