AVRstudio 4.09 a priznak prerusenia v TIFR

Jan Matejka matejka@cat.cz
Čtvrtek Květen 20 11:22:41 CEST 2004

Na 4.08 atmega16 timer2 v rezimu "Interrupt on output compare" mi to v
simulatoru funguje spravne (pri uspesne komparaci automaticky TIFR
nahodi, po skoku na vektor preruseni je jiz priznak vynulovany).
V jakem rezimu casovac provozujete?
Jan Matejka

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of ml
Sent: Thursday, May 20, 2004 10:52 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: AVRstudio 4.09 a priznak prerusenia v TIFR

Dobry den
Je normalne ze pri spusteni prerusenie sa automaticky nevynuluje priznak
prerusenia (v TIFR)
v simulatore? ja to robim zatial softverovo (na zacitku rutiny
prerusenia ho vinulujem)
Ale v DS je ze sa vynuluje hardwarovo. a robi mi to aj pri tiny15 aj pri
90S2313.
mate tiez niekto s tim simulatorom v AVRstudiu podobne problemi. Robilo
mi to aj v 4.08
ale teraz som dufal ze to uz napravili a nic...:-( a mam nainstalovany
aj ten XML parser
(co sa odporuca v instalacii).

michal