Kompilator pro PIC RE: Cecko dotaz - help

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 20 10:56:56 CEST 2004

Ja ten HiTech odzkousenej mam (no vzhledem k tomu ze zatim Cecko neovladam
tak jsem si neco zkusil lehkeho), ale na vaznejsi zabrani do Ccka mi 30 dni
nestaci. Ja bych neco na dyl. Nemuselo by to byt ani moc komfortni.

RadekCX