Jake Cecko pro PIC?

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Květen 20 10:28:20 CEST 2004

	Zdravim,

	chtel bych vyuzit vesele plapolacjici diskuse na tema C vs. ASM pro
MCU a zeptat se, jake Cecko pro PICe (hlavne rada 12 a 16) byste mi
doporucili?
	Zkousel jsme hledat na Internetu, ale prilis se v tom neorientuju.
Casto zminovany HI-TECH v LITE verzi podporuje jen par typu, u SDCC to
vypada, ze podpora PICu je v zacatcich, a travit hodiny zkoumanim dalsich
iks free a trial verzi se mi moc nechce. Co pouzivate vy? (zkousel jsem
prolezat archiv, ale "C" neni zrovna idealni vyhledavaci retezec ;-)

	Diky,

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz
			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz

P.S.: A jeste bych chtel dodat, ze C i ASM je pro trubky a opravdovi
programatori pro MCU pisi zasadne v Jave (kupodivu, i tu jsem pro nekde
zahledl), to ale musite napred vyrazne zvysit vykon MCU paralelnim
pripojenim velkeho kapacitoru s cervenym displejem ke krystalu :-))