hlodavec v aute! - jak ho znicit??

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Květen 20 10:18:09 CEST 2004

Ja jsem si to predstavoval asi tak, ze mys dam do vetsi klece, bednynky ci
co mam po ruce, necham ji den vyhladovet a budu na ni piskat tim
elektronickym udelatkem u krmeni. Kdyz si pro krmeni ani hladova neprijde,
piska to dobre :). Akorat se nesmi nazrat hned pri prvnim neuspesnem pokusu,
to je pak experiment na dlouho :))). Otazka je, jestli existuje takove
piskani, aby to bylo horsi nez hlad, ale hlad je predpokladam to, proc
takova mys sezere to, cemu by normalne asi prednost nedala. Ovsem chute mysi
fakt neznam a jak by musela byt velika bedynka pro takovy experiment, tedy
aby se intenzita piskani na koncich krabice vyrazne lisila aby ke zdroji
piskani mys nesla, to uz necham na uvaze pripadneho experimentatora :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Wednesday, May 19, 2004 4:51 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: hlodavec v aute! - jak ho znicit??

jiri@bezstarosti.cz napsal(a):

> Mnohokrate v zivote se mi potvrdilo, ze vhodne zvoleny experiment muze
nekdy
> usetrit hromadu casu a nasledne, nebo mimo to, i penez, pokud se
> potencionalni problem tim experimentem odhali vcas nebo se ukaze jako
slepa
> cesta.

Ano, jiste, ja na to mam ten pocet zanechanych bobku mezi navstevami
chalupy, jak uz jsem psal a nemusim kvuli tomu kupovat/trapit dalsi
zvire :-) Notabene to bych si tu koupenou musel nechat behat po byte,
nebo jak by sis experiment predstavoval? Kdyz by nemela kam utect, asi
by to moc velkou vypovidaci hodnotu nemelo :-)

Jirka