Cecko dotaz - help

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 20 10:08:21 CEST 2004

> Ja to tam psal rovnou, ze FLAME chci vyvolat, uz to tady byla nuda :))).

Tak kdyz flame, tak at pekne plapola :-))))

Nic opravdu neni cernobile, TY delas aplikace, ktere se TI nejlepe pisi v asm,
mas ho v krvi a je TI to blizke a mas to rad. Ale TY nejsi reprezentativni vzorek
vyvojare - programatora. Jsi to pouze TY a TVE aplikace.

JA se treba vubec netajim svym odporem k PICum - v asm jsem napsal jednu pidi aplikaci,
ale za posledni dva mesice jsem si nachystal celkem tri aplikace pro PIC16F88 v Ccku.

Proc PIC- chtel jsem ho testnout - respektive, kdyz uz jsem spachal ICD2, tak proc
ho neodskouset v realu a ne jen na blikajici LEDce :-)))

Proc C - abych se nemusel sr.t s naprosto stupidni architekturou kvazi procesoru.

Udelal jsem si zdroj - trivialni a pri totalni neznalosti PICe mi to zabralo cca 6h cisteho casu
Udelel jsem si pajku s PID regulatorem - to same v blede modrem - jen ten PID regulator
jsem nepsal, ale mirne jsem si ho upravil z postarsiho projektu pro x51.

V asm bych to za tu dobu nezvlad - naucit se architekturu ke ktere mam averzi, asm, periferie, ....
V Ccku mi stacilo zvladnout jen ty periferie a mohl jsem se venovat logice aplikace.
Jasne neni to zarny priklad, ale presne vystihuje proc C - jde to rychleji a pohodlneji.
S pravdepodobnosti hranicici s jistotou nebudu PICi stejne dobrovolne pouzivat, ale vim,
ze pokud me k tomu neco donuti, tak se to necha zvladnout :-))))))

Takze to jsou dva ruzne pohledy, dvou ruznych lidi - a opet to neni reprezentativni vzorek,
na kterem se necha urcit co je lepsi. Sorry - je to jen placani hubou :-)))))

S pozdravem
MK