Vadny disk WD a Seagate

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Květen 20 09:16:32 CEST 2004

Vyplati se mit pocitac na vypinatelne rozbocce (prodluzovak-pes, na konci cca 3 zasuvky, cerveny vypinac s doutnavkou) a ten vypinac pouzivat.

Nebo si zdroj predelat "k obrazu svemu", pouzit jedno nebo dve relatka tak, aby se odpinal od site... dalsi moznost je nahradit puvodni spinany pohotovostni zdroj klasickym s malym sitovym trafem... pripadne se prastit pres kapsu a koupit nejaky lepsi ATX zdroj, potiz je, ze bez ztraty zaruky se neda poznat, co je uvnitr, tak trochu spolehnout by se dalo napriklad na 5-tiletou zaruku.

Podle moji teorie se ty ATX zdroje delaj tak mizerne prave proto, aby se po uplynuti urcite doby (cca 3-5 let) porouchaly a vzaly s sebou i cely pocitac. Cinani si tak zajistujou budouci odbyt vyrobku (stejne mizernych).

P.K.

p.s.: "please no flame, no OT"