Cecko dotaz - help

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Čtvrtek Květen 20 06:53:53 CEST 2004

Zdravim,

To je ale nefer , tri proti jednomu :o).

Vyhody C:
-nemusim se starat o banky u cteni/zapisu promennych
-nemusim se starat o adresy promennych(no, jak ktery MCU :).
-nemusim psat zakladni elementy jazyka v ASM stale dokola
-pohodlna prace i s 16,24,32-bitovou promennou
-pohodlna prace se strukturovanymi daty
- no mel bych se jit jeste vyspat(6:40 AM :), ale naslo by se
-vetsi prehlednost kodu(deset podminek se mi vleze i na jeden radek do
IFu, v asm by jich bylo znacne vice )
-dusledekm predchoziho je rychlejsi vyvoj

Nevyhody C:
-Trochu vic to zere pamet
-Je to mirne pomalejsi
-Obcas draha vyvojova prostredi(PIC(HI-TECH), x51(KEIL))

Ale není to pravidlem, vetsinou se da pouzit i jen rady PIC12,16 a tam
mi HI-TECH da kompiler C zdara, pro x51 je toho free jiz plno(SDCC,..),
pro AVR je tu AVR GCC free, pro ZILOGy si staci jen koupit jejich
vyvovou desku a to jeste znacne pod cenou(procik, adapter,
kabelaz,deska,..)!!! s plnym ANSI C navrch zdarma..

No, mozna je to nedostatkem spanku, mozna mou deformaci k C, ale spise
faktem, ze to C ma vice skutecnych vyhod nez bajnych a spatne
okridlenych nevyhod... :).

S pozdravem,
                         Marek Pavlu

Kdyz

No a

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0421-1, 19/05/2004
Testovano: 20.5.2004 6:51:26