Magneticke pole.

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Čtvrtek Květen 20 06:53:53 CEST 2004

Sice hezke, ale podle Einsteina dosti neprakticke.

Pokud by ta koule byla napr plna, tak by se musely tvorit jednotlive
domeny prostoru, ktere by se nikdy nemohly ovlivnit. Takze bychom v
tomto pripade meli dosti nehomogenni utvar :).

Kulova slupka by na tom byla velice podobne, ale jeste lepsi je
predstva, ze kdyz roste polomer kulove slpky, tak se z jeji steny stava
ta rovina.
Takze v rezu je to magneticka deska, ktera zvejsku + a zevnmtr - (nebo
opacne) a zase se ucinky toho pole budou projevovat jen lokalne, protoze
budou existovat prostorove domeny, ktere nebudou moci interagovat.

S pozdravem,
                         Marek Pavlu

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0421-1, 19/05/2004
Testovano: 20.5.2004 6:22:17