Cecko dotaz - help

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Čtvrtek Květen 20 05:50:53 CEST 2004

BohaJeho,
kde na to vlastne berete cas??

Ale jinak je to taky o tom, ze Cecko umi skoro kdekdo, takze neni
problem resit problem, kdyz jsem zelenac a stejne tak neni problem
prechodu na jiny typ procesoru.

A navi, ti nejlepsi borci si udelaji vlastni jadro na hradlovych polich
s vlastni instrukcni sadou dle libosti a pro ni jeste, jako tresnicku na
dortu, vlastni jazyk.... :)))).

S pozdravem,
                         Marek Pavlu