Cecko dotaz - help

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Květen 20 01:53:04 CEST 2004

No, nechtěl bych se hádat, ale pokud provedu kalkulaci posledního
projektu:

Program pro PIC16F628, jednoduchý, tři různé verze (zadavatel chce tři
různé .HEX soubory, aby se mu to nepletlo) dělající víceméně, ale ne
úplně, totéž.
Dohodnutá suma 5.000 Kč (bez DPH) za celou zakázku.
V Cčku napsáno a odladěno za cca. 2 hodinky. Využití procesoru 17% ROM,
7% RAM.
Za další případné úpravy bude účtováno 800 Kč/hod.

Existuje jediný důvod, proč bych se s tím měl patlat v ASM ?

Nebo jiný příklad, tentokrát z oblasti hobby, takže neplaceno.

Centrální mozek balónové sondy fungující jako rozhodovací modul, sběrna
dat, černá skřínka (FAT systém na MMC kartě), assembler a vysílač
packetů APRS, komunikace s GPS atd.
Výhledově to možná bude řídit video grabber, komprimovat obrázky a
posílat je na Zem.
Použitý uC ATMega-128 s externí pamětí 64KB RAM. Čas pro vývoj je
omezený, protože se musím taky něčím živit, dcerka si chce hrát a nemám
čas zabřednout na dlouhé hodiny, týdny nebo měsíce do programování či
ladění.

Existuje jediný důvod, proč bych se s tím měl patlat v ASM ?

Zdraví PavelK

P.S. Já jsem ten flame začít nechtěl :-)))