hlodavec v aute! - jak ho znicit??

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Čtvrtek Květen 20 01:08:50 CEST 2004

to je zajimave. Me se to stalo na novym Peugeotu dvakrat, asi mesic po sobe.
Pokazde jsem stal jednu noc u tchana pred barakem a druhy den jsem zustal
trcet na silnici. Tchan tam bezne stava s novym citroenem, svagrova starym
citroenem a svagr wolkswagnem a nikdy se to nikomu nestalo. Neni poskozena
zadna tepelna a hlukova izolace. Pokazde jen svazek dratu, pripadne s tim
husim krkem ve kterym vede. Zatim prekousala nejake draty od cidla sani a od
lambda sondy (prestoze byly v te "azbestove buzirce"), bojim se, ale kdy
natrefi na rizeni airbagu nebo abs :-(

baj chaos

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.