Cvakani v monitoru

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Středa Květen 19 23:37:25 CEST 2004

Cena VN trafa bude pravděpodobně vyšší, než koupě novýho monitoru. Výjimkou
by mohlo být zánovní Eizo nebo Sony. Poslední monitor, kterej jsem takto
vezl do servisu, tak mně přímo řekli, že oprava bude dražší, než 2500,- a
nabídli mně nějakej bazarovej monitor za cenu nižší. Od té doby monitory s
vadným VN trafem rovnou vyhazujeme a Sony s poškrábanou antireflexní vrstvou
rozdáváme...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death