Vadny disk WD a Seagate

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Květen 19 21:56:07 CEST 2004

ing. Martin Plsek wrote:
> Zdravim,
>
> tak mne behem nekolika tydnu odesly ve dvou pocitacich dva ATX zdroje
> (doslova vyhorely}. Kdyz jsem to videl uvnitr, tak marne premyslim
> jak se toto vubec muze prodavat. Po vymene zdroje ale nejedou disky,

kdyz to nekdo koupi, tak proc by se to neprodavalo, ze?

> coz mam velikou radost :-(. Jeden je WD 40GB a druhy Seagate 10GB. Ma

Jestli jste tam mel cenna data do 10k Kč, ak se to nevyplati. pokud nad,
tak to dejte p. Šustkovi (Lama expert, Brno). Ten vám ty data vydoluje a
pokud ty disky byly v záruce, o záruku nepřijdete (on má povolení od
výrobců se v těch discích hrabat).

> cenu se v tom vrtat nebo je to stejne zbytecny? Oba pocitace byly v

Jo, cenu to má. Ten středový třífázový motor, se dá rozběhnout. Ten
magnet co pak nejde odlepit z ledničky se taky může na leccos hodit,
jeden používám na vytahování šroubků z hlubokých děr.

> dobe poruchy vypnute, no teda spis "vypnute".

Hádejte, proč byly zrušeny poctivé vypínače? správně: aby se prodalo víc
zgarbů.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!