hlodavec v aute! - jak ho znicit??

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Květen 19 21:14:11 CEST 2004

No cosi jsem slysel o tom, ze prave izolace mezi kabinou a motorem je necim
hlodavce odpuzujicim napustena jiz z vyroby a ma to velkou zivotnost. Nevim
co je na tom pravdy ale neco na tom muze byt nebot kamosovu Toyotu nejaky
hlodavec v noci navstivil, prehlodal kabel od ABS o dalsi se pokusil a me
vedle stojici Audi nechal na pokoji (tim, ze nemam ABS :-{ to asi nebude
:-} ), nabizi se tedy 3 vysvetleni:
1) ve voze je skutecne neco napusteno a ma to velmi dlouhou zivotnost -
nepravdepodobne
2) protoze vuz i motor jiz neco pamatuje a vsechny kryci plasty pod motorem
preci jen nesou stopy oleje, coz se o te Toyote rici krome vika hlavy a
prevodovky nedalo, je tedy mozne ze to hlodovci nevonelo ci mu klouzaly
packy (zas takovy bor..l tam ale nemam) - neco na tom je a  v rozumne mire
by to mozna mohla byt ochrana
3) hlodavec si proste vybral jeden vuz (treba se mu libil, nebo mu Nemci
lezi v zaludku :-}) - to je taky moznost a pak jsme zase tak kde jsme
byli...

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, May 19, 2004 9:33 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: hlodavec v aute! - jak ho znicit??

riesim prave teraz uplne rovnaky problem, akurat zatial nemam zozrane
kable, ale odniesla si to iba tepelna izolacia. Zevraj Volkswagen
predava chemicky odpudzovac, mali by to mat normalne v katalogu. Myslim,
ze toto je jedina spolahliva cesta ako to vyriesit. Ked budem mat cestu
okolo tak sa skocim spytat ci to maju
b.