diakritika W98

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Středa Květen 19 18:04:46 CEST 2004

> Mohu se zeptat _proc mezer_? Nedavno jsem o tom vedl diskusi
> (mozna ze i
> tady) a vetsina lidi se shodla, ze mezera je standardni, korektni a
> pripustny znak snad ve vsech bezne uzivanych OS...
To je spis vec filesystemu, nez OS. Nebo rekneme, musi ji podporovat i FS i OS. FAT ji podle specifikace nepodporuje, ISO9660 taky ne. Filesystemy OS-RSX, VMS co pamatuju taky ne.

Nicmene, argument v prikazove radce (nebo v jakemkoliv interpretacnim jazyce) defaultne konci mezerou. Pokud mate mezeru ve jmenu souboru, musite dat bud jmeno do uvozovek (to zpusobi zase jine potize), jinak vam to parser vyhodnoti jako argumenty dva.

Zkuste zpracovavat treba v shellu davky souboru s mezerami v nazvu. Za 5 minut zacnete premyslet, jak se tech mezer (a autora tech nazvu) zbavit.

Jirka N.